Syafiq Ridzuan

Posted: March 15, 2011 in Uncategorized

Hello.

Akhirnya, ada jugk blog aku ni. Susah btoi nk karang memang xdak jiwa karyawan dlm diri aku ni. Nk tulis bahasa melayu ka nk tulis bahasa inggeris pon xtahu…Kalau nk tulis bahasa inggeris susah sikit la sebb aku ni all bombastic word or sentences terror tp bab spelling ni lemah cikit.Dr dulu dok cari solution mcm mana nk mengeja dgn terror.Semua benda aku dah buat baca paper org putih, baca novel org putih hafal lagu org putih tp x improve2 pown spelling aku ni.

Susah betoi pkai wordpress ni nk download editor pown xtahu mcm mnr ni??? macm mnr nk buat benda ni double spacing pas 2 mcm mnr nk adjust font dia. 2 la gatai sangt nk buat blog ni tp buta technologi. hahahahha….Tp jgn risau aku akan tetap masterkan jugk wordpress ni sebb aku ada benda nk share ngn kawn2 aku dan jugk sape2 jerw yg nk menambah ilmu pengetahuan.

Itu je la buat waktu ni nk p google or check youtube jap mcm mnr nk edit2 kt wordpress ni…

BooBye…..

Leave a Reply

